sobota, 3 grudnia 2011

No a dziś ...

Hejka.
Właśnie nie dawno wróciłam z imprezki- urodzin kolegi. :*
Było świetnie.!
A więc tak.:
O godz. 12:00 była zbiórka przy naszej ulubionej pizzerii gdzieś po 10min. przyjechał Dawid (z kolegami) w wypożyczonym busie na podwózkę .... Muszę Wam powiedzieć, że byłam jedyną dziewczyną na tej imprezie ... czułam się krępująco ... Gdy już dojechaliśmy do punktu urodzin- skatepark'u każdy wziął deskę i ruszył na rampę niestety ja nie umiałam jeździć... No ale troszkę się wstydziłam powiedzieć im to więc postanowiłam spróbować i ... broda zdarta.. Po moim upadku Dawid mnie podniósł usiedliśmy na ławkę i wtedy ... wtedy przytulił mnie mocno... Po czym odwzajemniłam uścisk i usłyszałam słowo wychodzące z jego ust ; ,,Martyna..zakochałem się w Tobie, nie mogę przestać o Tobie myśleć! Kocham Cię! Zostaniesz moją dziewczyną? '' A ja .. Krzyknęłam tak i wtuliłam się w jego ramiona...
Jestem szczęśliwa bo bardzo mi się podobał i podoba a teraz? jesteśmy parą!
To najszczęśliwszy dzień w moim życiu i .. jego życiu też :*
Później goście jeździli dalej a my? My poszliśmy na długi romantyczny spacer.. Kocham go.
W prezencie urodzinowym dałam mu pluszaka z napisem ,,KOCHAM CIĘ'' bo właśnie tak chciałam mu wyznać miłość choć trochę się bałam jego reakcji ale teraz jestem już pewna i szczęśliwa... To nie koniec! Drugim prezentem był buziak .. :*. Wydaje mi się że Dawid naprawdę mnie kocha bo w busie nie krępując się oznajmił wszystkim , że jesteśmy parą.
Po skatepark'u każdy się rozszedł ja poszłam zadowolona i szczęśliwa do domu a inni do siebie i Dawid do siebie..
Coś czułam, że Dawid sie jeszcze za mną stęskni i... o 17;00 zadzwonił do mnie z prośbą o spotkanie..
o po 17 stałam już pod pizzerią on przyszedł i poszliśmy na spacer. A potem  na pizze.
Na pożegnanie? 10minutowy uścisk !! ah ... :*
Jestem ogromnie szczęśliwa.
Jeśli chcecie uwierzycie a jak nie to nie bo niby każdy myśli że my jesteśmy na to za młodzi ale.. my mamy swoje uczucia..
Mam gdzieś co inni myślą ja jestem szczęśliwa i on też.
Przepraszam ale właśnie wychodzę po moją najlepszą przyjaciółkę Paulinę która jest ciekawa dnia dzisiejszego ..
Co u Was?
PaPa :*

4 komentarze: